Global Warming Deniers Parachute Into UN Durban Conference With “Climategate 2.0” Banner (Video)

Two global warming deniers parachuted into the United Nations Conference on Global Warming Climate Change in Durban South Africa on Tuesday.

They were carrying a “Climategate 2.0” banner when they dropped in on the UN junk science conference.

The two global citizens were hoping to inform the conference delegates on the latest email scandal Climategate 2.0 that revealed that the global warming community had cooked the books on the controversial climate science.

CFACT reported on the parachuting the truth mission.


CFACT has garnered widespread media attention over the last few days here at the UN climate change conference. After parachuting the truth about Climategate 2.0 onto a Durban beach, CFACT held a press conference with Senator Inhofe and released Climate Depot’s new “A-Z Climate Reality Check” special report.

Read on for a sampling of the resulting media coverage:

Glenn Beck’s The Blaze, “Climate Skeptics Parachute into Climate Conference City Waving Climategate 2.0 Banners”:

On Tuesday, a skydiving team from the Committee for a Constructive Tomorrow (CFACT) parachuted down on Toti beach, near the city where the 17th Conference of the Parties (COP17) to the United Nations Framework Convention on Climate Change (UNFCCC) is taking place.

The skydivers carried two signs, one reading “Climategate 2.0 Science Not Settled”, the other “No New Treaty CFACT”. According to a CFACT press release, the dramatic entrance into Durban, South Africa, was to bring attention again to the Climategate 2.0 emails, which were leaked last month.

“The real agenda of the climate alarmists is to promote massively expanded government regulation worldwide, at the expense of jobs creation and economic growth,” Rucker said. “The policies they advocate will do the greatest harm to the world’s poorest people and ensure that citizens of developing nations have no chance at true freedom and prosperity.”

Click for full article

The UK Guardian and The Irish Times also carried the story.
The American Obama-media ignored it.

You Might Like